این مفید است به خوردن آجیل macadamia با بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه هنوز هم می تواند خوردن آجیل macadamiaآجیل ماکادمیا طعم بسیار خوب است، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را هم دوست دارم به خوردن ellos.Con پیشرفت بیماری کلیوی، بیماران باید برنامه غذایی خود را محدود و غذاهای را انتخاب کنید برای غذا خوردن با دقت.

آجیل ماکادمیا مغذی هستند و شامل 70٪ ~ 79٪ اسیدهای چرب اشباع نشده، به ویژه نفت مانند OEIC اسید و اسید palmítico.Además 9٪ پروتئین و سرشار از کلسیم، فسفر، آهن، ویتامین B1، ویتامین B2 و 8 esenciales.Estos تعیین اسید آمینه آجیل مواد مغذی ماکادمیا می تواند کمک به انجام خیلی برای درمان مشکلات مختلف.

علاوه بر این، این آجیل تازه و خوش طعم هستند، و نیز طعم منحصر به فرد از mantequilla.Entonces، این نوع از آجیل به عنوان "خشک ملکه میوه" و یا "پادشاه آجیل در جهان" افتخار.

مانند سایر آجیل، آجیل macadamia باید محدود شود که بیماری مزمن کلیه پیشرفت در مراحل پیشرفته به دلیل محتوای بالای آن از پتاسیم و fósforo.Con به علت بیماران کلیوی دریافت سود حاصل از این مهره به عنوان آنجا که ممکن است و جلوگیری از عوارض جانبی آن، بیماران باید دکتر خود را برای تعیین تعداد آجیل که می تواند در یک زمان و یا تمام días.Luego خوردن مشورت، بیماران می توانند این مهره سالم مصرف می کند.

اگر شما تعیین کرده اند که چگونه بسیاری از آجیل به خوردن، آنها می توانید برخی از اثرات مثال consumo.Por خود، اسید چرب آجیل macadamia غیر اشباع می تواند کمک به تنظیم فشار خون، کنترل قند خون، بهبود سوخت و ساز چربی بیماران دیابتی و جلوگیری از بیماری cardiovasculares.Todos این مشکلات مشکلات شایع در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه هنوز هم می تواند خوردن آجیل macadamia در مقدار correcta.Si هنوز هم می خواهید برای دریافت یک لیست از مواد غذایی برای خوردن و یا اجتناب از در جزئیات، شما می توانید مستقیما از طریق ایمیل تماس بگیرند تا به sjzhospitalrenal @ hotmail.com و یا زیر ترک یک پیام.





:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: